Pompoenen en.......

Voor de herfst-etalage mocht ik pompoenen haken. Omdat er al een aantal oranje pompoenen gehaakt werden door collega's heb ik voor deze ...

Voor de herfst-etalage mocht ik pompoenen haken. Omdat er al een aantal oranje pompoenen gehaakt werden door collega's heb ik voor deze kleuren gekozen. De link van het patroon van deze pompoenen kreeg ik van Hilda, ze heeft nog meer mooie pompoenen op haar blog staan. Het is een zweeds patroon maar redelijk goed te volgen -> patroon pompoen.

..... een beestje

omdat ik die zo leuk vond ;-) Het patroon van de spin kun je hier vinden



Bedankt voor je bezoekje/Thanks for stopping by
Groetjes, Alma

You Might Also Like

5 reacties

  1. Wat een prachtige pompoenen heb je haakt en die spin is erg leuk!
    groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Alma, ik heb ook nog wel gelachen en gekletst hoor!! Maar je weet het he? ik kan heel goed een paar dingen tegelijk en die simple stories werkt zo gemakkelijk met die plastic hoezen.
    Leuke pompoenen heb je gemaakt joh! En die spin is net echt. Ik volg je nog steeds hoor!!
    Alles goed verder?

    groetjes, Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een superleuke pompoenen heb je gemaakt, en die spin ontzettend leuk!
    Gr.Bregit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke blog heb je. Kwam door te neuzen op verschillende blogs jou tegen. Ben volger van je worden.
    Kom vast nog een bij je kijken.

    Groeten van Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja die pompoenen zijn erg schattig geworden! Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen

Follow Me