10 Uiltjes

Zo, het is ff geleden dat ik hier geblogd heb, maar eindelijk kan ik eens een keer weer wat laten zien. Ondanks dat mijn hobby-zin nog steed...

Zo, het is ff geleden dat ik hier geblogd heb, maar eindelijk kan ik eens een keer weer wat laten zien. Ondanks dat mijn hobby-zin nog steeds weg is ben ik druk aan het haken geweest. Deze 10 uiltjes heb ik voor een collega gehaakt. Ze zijn niet afgemaakt met lintjes ed want dat gaat ze zelf doen. Ik hoop dat ze er blij mee is, het is in ieder geval een kleurrijk geheel zo!

Bedankt voor je bezoekje/Thanks for stopping by
Groetjes, Alma

You Might Also Like

7 reacties

  1. Wauw wauw wauwwwwwwwwwwwwwwww wat gaaf Alma.
    Superrrrrrr al die verschillende uiltjes!!!!!!!
    aheummmmmm ik laat ze maar niet aan Kelly zien. Die wil dan ook één, want die is helemaal in de uiltjesmooooood!!!!

    Ben blij dat je ff weer lekker aan de haak bent, van mij mag je voorrrrral doorrrrrrrrrrgaan.

    Groetjes hilda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind deze uiltjes
    super schattig!!

    groetjes
    Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk al die kleurtjes bij elkaar!!!
    En haken is toch ook hobby?! Helaas ben ik de 17de elders in het land, anders was ik je vast weer tegengekomen bij de Pipoos.....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zien ze er leuk uit,en dan ook nog tien,knap hoor!

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi zeg, en kleurrijk..ik geloof dat je collega er errug blij mee is.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super lieve uiltjes!

    groetjes, Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Alma, ik was even weer aan het snuffelen op je blog want ik ben ineens weer gaan haken. Ik moet er nog wel even inkomen maar nu wil ik natuurlijk ook Amigurumi haken en ik vind die kleine uiltjes zo lief en de andere sleutelhangers die je hebt gemaakt. Ik dacht dus, waar kan ik beter terecht met mijn vraag dan bij jou ;) Mijn vraag is....hoe dik is je haakkatoen waarmee je die kleine beestjes haakt. Ik ben namelijk met Catania begonnen, haaknaald 2,5/3,5 voor een rozet/bloem op een kaart maar ik vind dit toch te grof. Graag je advies ;)
    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen

Follow Me