Playback, Uiltjes en de Toppers

Zo zeg, ik had niet in de gaten dat het zo lang geleden was dat ik deze blog heb ge-update. Ik heb beslist niet stilgezeten op creatief gebi...

Zo zeg, ik had niet in de gaten dat het zo lang geleden was dat ik deze blog heb ge-update. Ik heb beslist niet stilgezeten op creatief gebied deze maand; dingen voor mijn werk gemaakt en ik heb een hoop sleutelhangers gehaakt. Helaas ben ik door alle andere drukte vergeten er foto's van te maken. Ik had het oa te druk met playback. Ieder jaar wordt er bij ons in het dorp de Sport en Spelweek gehouden en één van de onderdelen is de Playback. Samen met nog 2 andere dames heb ik de begeleiding van de groep van 13 t/m 16 jaar op mij genomen. Het was een hele strijd om de groep jongens (3) en meisjes (7) in het gareel te krijgen hahahaha, maar het is gelukt. Het is niet te geloven maar we hebben zelfs de 1e plaats in de wacht gesleept met de act van Glee 'Living on a Prayer'. Helemaal te gek natuurlijk dat onze inzet op deze manier beloond werd en helemaal omdat we het met z'n allen totaal niet verwacht hadden. We wisten dat het een leuke act was, maar het gaat er nogal professioneel aan toe dus verwachtten niet een 1e plek. De jongens en meiden waren natuurlijk helemaal door het dolle heen en mochten na de uitslag hun act nog een keer opvoeren. Onze zoon en jongste dochter deden ook mee dus moeder was apetrots natuurlijk. Hier is onze dochter lekker aan het jammen met de gitarist.

Onze zoon was de drummer, helaas niet zo goed te zien

Voor de meisjes had ik als bedankje sleutelhangers gehaakt in de vorm van een uiltje. Wij Annenaren worden ook wel de Anner-oelen genoemd en toen ik de sleutelhangers op de blog van Klaske zag wilde ik die voor de meisjes haken. Totaal heb ik er 10 gehaakt, ook 1 voor mijzelf en voor de 2 andere dames. Helaas heb ik vergeten er een foto van te maken. Jammer want het was een gezellige boel al die uiltjes in de meest uiteenlopende kleuren. Gelukkig heb ik er zelf ook 1 dus daar heb ik nu wel een foto van. Hij is rood met roze maar dat is een beetje vertekend op de foto.
En afgelopen weekend ben ik met een aantal vriendinnen naar Amsterdam geweest en naar de Toppers in Concert. Dat was een hele belevenis. We stonden in het veld en waren helemaal happy dat we vooraan stonden, maar toen ze begonnen bleek al snel dat we vooraan niks zagen, alleen een beetje haar als ze midden op het podium stonden. We zijn toen maar wat verder naar achteren gegaan en hebben het vanaf daar redelijk goed kunnen zien. Foto's maken tijdens zo'n evenement valt niet mee, er zijn dus maar weinig goed gelukt.


En natuurlijk gingen wij zoals er van ons verwacht werd, in wit en goud
Bedankt voor je bezoekje/Thanks for stopping by
Groetjes, Alma

You Might Also Like

1 reacties

  1. Wat leuk die uiltjes..mooi gemaakt
    Je zag er leuk uit met je Topper"s outfit..

    Liefs Klaske

    BeantwoordenVerwijderen

Follow Me