Pink Panther

Nooit geweten dat de ogen van de Pink Panther geel zijn. Toen ik dat op een afbeelding zag baalde ik eigenlijk wel want dat vind ik nou tota...

Nooit geweten dat de ogen van de Pink Panther geel zijn. Toen ik dat op een afbeelding zag baalde ik eigenlijk wel want dat vind ik nou totaal geen combinatie bij het roze, maar goed, hij was al bijna klaar dus kon ook niet meer terug. Nu ze er op zitten vind ik het eigenlijk ook nog wel leuk.

Bedankt voor je bezoekje/Thanks for stopping by
Groetjes, Alma

You Might Also Like

2 reacties

  1. Hoi Alma,
    ik vind dit echt heel erg mooi.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hé hij doet het, ik kan weer een berichtje bij je achterlaten! Van de week al geprobeerd maar het ging niet, hoe vaak ik ook op 'post a comment' klikte hihihi! Ik vind je sleutelhangers super leuk Alma! Ben jaloers op je haakkunst want voor mij is een randje haken al iets waar ik een boek bij nodig zou hebben hihihi!
    Super is deze Pink panther ook weer en juist leuk met die gele oogjes, hoort echt bij de PP!

    Fijne zonnige zondag!
    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen

Follow Me