Nieuw DT pakket

Ik was druk aan het poetsen (ja ja, soms heb ik een vlaag van verstandsverbijstering :-)) ) toen ik iemand 'hallo' hoorde roepen in ...

Ik was druk aan het poetsen (ja ja, soms heb ik een vlaag van verstandsverbijstering :-)) ) toen ik iemand 'hallo' hoorde roepen in de bijkeuken. Het eerste wat ik zag was de grote Pizza doos die de man in de hand had, joepiiieeeeee dat kon alleen maar voor mij zijn! En ja hoor, prachtig papier, bloemetjes, brads en rub-ons kwamen uit de doos; mijn nieuwe DT pakket van Creabest

Kaisercraft:

Pink Paislee:

en October Afternoon


Als jullie mij missen...........
Bedankt voor je bezoekje/Thanks for stopping by

You Might Also Like

5 reacties

  1. Hallo Alma,
    Wat een schitterende inhoud van de pizzadoos;o)
    Ik vind dat papier van Pink Paislee
    helemaal top!!!
    Ben benwd wat je er mme gaat maken.
    Gr Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou Alma, ben benieuwd wat voor een creatiefs er allemaal uit jouw handen gaat komen met dit machtige pakket ;-)

    Groetjes,
    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oe, heeeerlijk! Dat ziet er leuk uit. Ik ben dol op October Afternoon en zie al een paar bekende papieren. Veel plezier ermee, ben benieuwd naar de resultaten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Alma,
    Wat zullen jouw vingers jeuken. Ik moet ook maar even snel naar Anton voor wat gratis inspiratie. Ben benieuwd wat je er allemaal mee gaat maken.
    Scrap ze!
    Groetjes, Anette

    BeantwoordenVerwijderen

Follow Me