Het is zo ver!!

Al heel lang speelde ik met de gedachte scrap-workshops te gaan geven en nu is het dan eindelijk zo ver; vandaag is mijn workshop-blog onlin...

Al heel lang speelde ik met de gedachte scrap-workshops te gaan geven en nu is het dan eindelijk zo ver; vandaag is mijn workshop-blog online gegaan met daarop de datum en een sneakpeak van de 1e workshop die ik ga geven. Woon je in het noorden van het land en lijkt het je leuk een workshop bij mij te gaan volgen, breng dan een bezoekje aan de blog. De link staat hierboven onder de button Workshops!

Bedankt voor je bezoekje/Thanks for stopping by

You Might Also Like

7 reacties

  1. Heee wat leuk Alma, ik wens je heel erg veel succes!!!
    Je eerste workshop ziet er veelbelovend uit!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heey Alma de workshop ziet er supers uit...wie weet kom ik een keertje bij je workshoppen... woon tenslotte in het noorden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel succes met je workshops, gaat vast en zeker lukkken!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel veel succes, zal je vast wel lukken!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Veel succes en plezier met je workshops Alma.
    Jammer dat ik helemaal in het zuiden des landes woon anders was ik vast en zeker een keer bij je langs gekomen!

    Groetjes,
    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. He alma wat leuk dat je workshops begint.Maar even een vraag,geef jij die dan zelf????? Lijkt me erg leuk.Gr Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Alma,

    Van harte, super hoor om workshops te gaan geven (doe het namelijk zelf ook :o))
    Ik woon zelf niet meer in Drenthe maar mijn vriendinnetje wel, ik ga het doorgeven aan haar.
    Ik wens je heel veel succes

    Groetjes Hil
    PS het ziet er super uit!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Follow Me