Herfstkrans

Vandaag eens geen scrap maar een krans gemaakt van materiaal uit eigen tuin ;-) Doordat ik gisteren naar de country en pompoenenfair in Nieu...

Vandaag eens geen scrap maar een krans gemaakt van materiaal uit eigen tuin ;-) Doordat ik gisteren naar de country en pompoenenfair in Nieuw Weerdinge ben geweest kreeg ik vandaag ineens zin om een krans voor buiten te maken. Die hadden we daar heel veel gezien, maar ja creatievelingen zoals wij denken dan altijd 'dat kunnen we zelf wel maken' Photobucket Gelukkig had ik nog een oase krans liggen en ben lekker buiten aan de tuintafel aan de slag gegaan. Het is een eenvoudige krans maar hij staat erg gezellig op de tafel.


Bedankt voor je bezoekje/Thanks for stopping by


You Might Also Like

9 reacties

  1. zeer mooi gedaan eht.
    ik deed dat vroeger op school veel.
    groetjes sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow! dit is toch niet simpel??? vind m supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ziet er onwijs leuk en gezellig uit

    groetjes Debbie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat heb je heel mooi gedaan, echt prachtig!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Alma ik vind je krans niet eenvoudig hoor,maar prachtig,geweldig die kleuren,groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi alma

    wat een leuke krans, geweldig, ja als dat zie kriebelt dat toch ook wel weer.

    groetjes Marjan en Ella

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je bent toch ook van alle markten thuis he Alma, wat een plaatje van een krans is dit zeg!!!!! Ik ben met mijn moeder precies hetzelfde, als we dan iets zien in de intratuin bijv dan nemen wij ook alle spulletjes ervoor mee en gaan thuis aan de knutsel ermee ;)

    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Eenvoudige krans??? Hoe mooi moet een ingewikkelde van jouw hand dan wel niet zijn??? (-;

    BeantwoordenVerwijderen

Follow Me