Hoera, ik heb mijn diploma!

Mijn neefje heeft zaterdag zijn zwemdiploma gehaald en daardoor had ik gelijk weer een reden om dat geweldige pop-up kaartje nog een keer te...

Mijn neefje heeft zaterdag zijn zwemdiploma gehaald en daardoor had ik gelijk weer een reden om dat geweldige pop-up kaartje nog een keer te maken, want die is zo leuk om te doen! Klik hier voor de uitleg.


De visjes en het jongentje komen van kleurplaten die ik op het internet heb gevonden. Het jongetje heb ik op 4 kleuren cardstock geprint en daarna delen uitgeknipt en opgeplakt zodat je hem als het ware gaat aankleden. De visjes zijn ingekleurd met Sakura moonlight gelpennen. De A en de splash zijn gesneden met de Silhouette, de tekst is geprint.


Bedankt voor je bezoekje/Thanks for stopping by

You Might Also Like

7 reacties

  1. Hartstikke leuk, maar wat een werk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kaart Alma,

    Heb je een I love your blog award gegeven. Kijk maar eens op mijn blog

    Liefs Daan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuke kaart. Daar zal die wel heel blij mee zijn.
    Groetjes Sinikka

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Alma, die pons waar je naar vroeg is van EK Succes en heet Retro Flower. Hij is er in drie maten en ik heb de twee grootste, de kleine zou ik nog wel willen, maar heb ik nog niet kunnen vinden

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldige kaart Alma! Heel leuk gedaan zo van de kleurplaat, super idee! Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Alma, ik kwam op je blog via andere blogs. Prachtige creaties maak je, je hebt een hele mooie blog!
    Groetjes, Alina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die ziet er supers uit Alma, leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen

Follow Me