Cosmo Cricket

Met de nieuwe papierlijn van Cosmo Cricket "Honey Pie" heb ik voor de winkel een LO en een kaart gemaakt. De LO is gelift van een ...

Met de nieuwe papierlijn van Cosmo Cricket "Honey Pie" heb ik voor de winkel een LO en een kaart gemaakt. De LO is gelift van een LO uit het Scrapbook Magazine. Het is niet helemaal mijn ding om een "boekje" op een LO te maken, maar ondanks dat vind ik hem wel leuk geworden. De teksten, bloemen en XX zijn gesneden met de Silhouette en ik heb de nieuwe clear stamps van Kars gebruikt: doodles en doodles met stippen. Ik vind ze erg mooi en vooral de serie doodles is erg fijntjes! De randen heb ik gedistressed met de edge distresser van Heidi Swapp. Nancy van den Berg heeft regelmatig een kaarten workshopje op haar blog. Deze kaart is gemaakt naar aanleiding van één van haar workshops. De bloem is weer gesneden met de silhouette.

You Might Also Like

8 reacties

  1. Wat een geweldige LO en super leuke kaart. Nancy heeft idd een hele leuke blog. Gr Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende creaties heb je weer gemaakt Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie LO en superleuke kaart Alma... Oh ik kan niet wachten totdat ik de Silhouette in mijn handen heb....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. geweldige LO en super mooie kaart

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie lo Alma!!! Dat papier vind ik echt prachtig. En de kaart is ook super.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige LO heb je weer gemaakt Alma! Een kunstwerkje! Nog bedankt voor de duidelijke uitleg van de rub-ons, ik had het wel eens ooit ergens gelezen maar nooit geprobeerd, daar gaat nu verandering in komen ;) Liefs, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat moet die silhoutte toch een leuk ding zijn.
    Ik vindt je LO erg geslaagd en de clearstamps zien er inderdaad erg leuk uit.
    Hele mooie uitleg overigens over de rub-ons.
    Sinikka:-)

    BeantwoordenVerwijderen

Follow Me